Zonder woorden ... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu Zonder woorden ... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu

Zonder woorden ...

Door: Webmaster

14 Februari 2007 | Marokko, Rabat

maar met veel foto's!

• 14 Februari 2007 - 22:37

Mama Jessica:

hallo meisjes jullie avontuur zit er bijna op.Jessica hopelijk gaat het al wat beter met je gekwetste voet.Ik zal blij zijn als je terug thuis bent want het is hier maar stil zonder u.Vergeet de zon niet te brengen hé.Amuseer jullie nog en tot gauw

• 14 Februari 2007 - 22:40

Caroline:

Het spijt ons ontzettend, maar de prehistorische computers willen niet meewerken. Na enkele uren proberen geven we het op. Het lukt ons dus vanavond niet om de foto's te plaatsen ... misschien een volgend keer.
    Groetjes.

• 15 Februari 2007 - 00:22

Rudi:

Ja maar, zo gaat de ballon niet op hé...
    Eerst ons nieuwsgierig maken en dan terug trekken.
    Wij eisen foto's want wij missen jullie erop. Misschien voor morgen een mooie opdracht voor de directeur?

• 15 Februari 2007 - 14:01

Stef Dor Jill Natali:

eyey rode roos
    we missen je enorm. en vooral os geweldige scharkable feestjes.gaat het al wat beter met je. we komen je bezoeke als je tr thuis bent. verzorg je goed
    tot gauw rode roos
    kusjes je vriendinnekes

• 15 Februari 2007 - 14:53

Kristin En Dina:

waar blijft de volgende aflevering.we zijn ondertussen verslaafd aan jullie verslagen.
    Ook hier schijnt de zon, maar brengen jullie toch maar wat warmte mee.
    Elke dag steekt Murat ritueel een kaarsje aan op het bureau van Ria. Ze wordt dus ook hier gemist!
    Beginnen jullie dus al maar vast afscheid te nemen van jullie lekkere leventje, het KTA2 opvangteam staat ook voor jullie klaar.
    Lieve groeten van ons beiden

• 15 Februari 2007 - 18:43

Elien:

Talissa ik mis uuuuuuu!
    maar geniet nog van die laatste dagen allemaal! groetjesss

• 15 Februari 2007 - 19:53

Carla:

Hoi Eline,nu beginnen we u toch wel heel hard te missen zulle.We zijn al aan't aftellen.Ik denk dat ge al wat zon en warmte naar hier gestuurd hebt,want het wordt hier 15° morgen!!!!
    Ne dikke kus van ons allemaal
    Moeke