Belgische frieten - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu Belgische frieten - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu

Belgische frieten

Door: Webmaster

09 Februari 2007 | Marokko, Rabat

Veel hebben we vandaag niet te vertellen.
Hotel Palais Salam is grand luxe en de wijn is er lekker (maar we zijn natuurlijk niet kieskeurig meer ...).
Deze morgen regende het, maar tegen de middag was het alweer bakken en braden. Onze kunstwerken worden zodanig gewaardeerd, dat ze denken dat wij alles aankunnen. We moeten het Arabisch alfabet op de muren van twee klaslokaaltjes tekenen!!! Dat durven we toch niet aan. Gelukkig is onze huisartiest onderweg ...
Vanmiddag een heerlijke pistia gegeten: een gevulde bladerdeegkoek met kip, ei en amandelen ... hmmmm. Daarna een wandeling gemaakt (volgens Annelies leek het meer op een trektocht ...) rond de stadsmuren van Taroudannt en weer beland in de souk. Fien, Eline, Talissa en Carmen hebben aardappelen geschild en frietjes gesneden, want vanavond is het Vlaamse kermis.
Morgenvroeg trekken we er voor enkele dagen op uit, naar Immouzer en Agadir. We zullen dus enkele dagen geen berichtjes plaatsen.
Wij wensen jullie allen een heel fijn en zonnig weekend en tot maandag!

• 09 Februari 2007 - 20:08

Carolien:

Fien ge zijt toch een gelukzakske! Zo'n stage had ik ook wel gewild!:) Tlijkt me daar gewoon super wat jullie aan het doen zijn! Zeg maar tegen Mevr. Spaepen dat ik zo'n stage ook wel had willen doen ;):) maar ja daar is het nu te laat voor :) hehe.. alé amuzeer jullie daar nog

groetjes van je nicht Carolien Beets

• 09 Februari 2007 - 22:43

Hombroukx M.:

Veel succes met jullie trektocht! Onze leerlingen hebben dan toch gelijk gehad dat het ginder weleens kon regenen!
    Groetjes!

• 10 Februari 2007 - 08:39

De Directeur:

Dames

De T shirt wegen 8 kg heb zodoende bijna geen plaats meer in mijn valies...zal dan wel op de plaatselijke markt een lang kleed kopen zeker...? Zal ik de bestelling wijn toch maar thuislaten? En de choco? En de verfborstels?
    Tot morgen ergens in Agadir!Met een valies vol verassingen. Brengen jullie de zon mee?

Regenachtige groeten vanuit Molenstede

• 10 Februari 2007 - 09:56

Carla:

Eline,ge hebt de groetjes van Paula,tant Germaine en nonkel Willy.
    Voor die paar keer dat ik u op de foto's zie,bent ge wel fotogeniek!!!

• 10 Februari 2007 - 10:40

Nille:

Ey meisjes tziet er daar wel nice uit, hoop dat jullie je daar goed amuseren, anneliesj en eline kmis ulle xxx

• 10 Februari 2007 - 11:18

Sofie Van Hoogten:

Heel schattig om jullie met die kindjes bezig te zien. En wat jullie tekeningen betreft: voor een artistieke leek als ik zien die er in ieder geval fantastisch uit! Veel plezier nog en laat ons allemaal nog maar lekker waterpijpen..euh nee...watertanden met mooie foto's en berichten!

Groetjes!

• 10 Februari 2007 - 11:26

Elien (5bk):

weer prachtige foto's !!
    amaiamai...jullie reis is gewoon al half ! En Talissa kbegin u echt wel te misse zenne!! nog véél plezier de komende dagen en dikke zoeeeen*

Elien*

• 10 Februari 2007 - 11:27

Eline:

Wij volgen je elke dag op internet.Keitof is het daar.Geniet er van.Tant Germaine,Nonkel Willy en Bryce

• 10 Februari 2007 - 12:02

Christophe:

het gaat daar precies goed. ammuseer jullie nog en tot binnekort he ;) veel groeten uit het koude en vochtige België

• 10 Februari 2007 - 12:19

Carla:

Eline,denk dat Totske(onze prachtige kat)u zéér hard mist,want ze is met geen stokken van de computer te houden.Madam heeft haar plaats veroverd op de bureaustoel.
    Moeke

• 10 Februari 2007 - 16:20

Koen:

Ja eline...ik weet wie volgende keer fritten gaan bakken als ze nog eens langskomt bij mijn thuis. Enfin meisjes doe dat goede doel goed ciao ciao greetz

xxx

• 10 Februari 2007 - 19:13

Eefje:

Dag eline, t is daar precies wel goed om leven :) Denk da ik daar toch ook is op congé gaan.Ma dan voor in de zon te liggen eh.amuseer u daar nog eh.Ik kom vlgd week nog wel is kribbelen want ik moet nu Mc D gaan eten! "Parrapapapa I'm lovin'it!" :p

• 11 Februari 2007 - 14:48

Bart Simons:

Labes/hallo

toevallig op deze site gekomen. was met Kerstmis 2005 te gast chez Hlimou dus weet hoe goed jullie het daar hebben. geniet ervan en doe de groeten aan Hlimou, Fatimzara en de rest van de familie! studeert Rachid nog steeds Nederlands?
    ben blind dus hoop dat jullie niet enkel de foto's voor zich laten spreken, maar dat er ook nog een paar leuke en beeldende verslagjes volgen van jullie avonturen daar.
    heel veel plezier in Taroudant en omstreken en laat de thee smaken, inshallah ;-)

• 11 Februari 2007 - 18:25

Joelie:

fien en talissa kmis ulle!!:)
    komt is snel terug!
    khoop dat daar leuk is!
    en Fien nog ne gelukkige verjaardag!
    kus

• 11 Februari 2007 - 18:31

Ruth En Serge:

Zo te zien en te lezen valt het daar reuze mee ... heb toch spijt dat ik er niet bij kan zijn ... maar jullie doen dat goed daar ... Serge vraagt om de gasten van ROB (Rafke en Dirk) goed te verwennen ... ik zou dat ook maar doen als je er goodlooking wil uitkomen op TV! :) ... Bericht aan onze directeur: verf naast die landkaart het logo van ROB.tv en laat er een shot van maken :) Dikke kussen Serge en Ruth

• 11 Februari 2007 - 20:07

Carolien:

Fien een super mega gelukkige 19de verjaardag! en viert ma goe:)

• 11 Februari 2007 - 21:16

Jeske Live Uit Marok:

hoi hoi iedereen mercie voor de mailtjes allemaal is heel fijn dat dit zo wordt opgevolgd
    tis hier echt fijn en we wille allemaal belange nog nie na huis maja...
    tot binnekort e

hoe maakt u het?
    jij bent mooi ?
    dank for your message .
    dank je wel.
    alstublieft. msn vor mij renard_bland@hotmail.com

• 12 Februari 2007 - 21:34

Bart:

eh Rachid, heureux de te rencontrer ici! tu vas bien? hier gaat alles goed!
    je comprends que tu as toujours ton amusement avec les groupes de belges. soigne les bien comme tu as fait pour nous. je suis désolé mais mon MSN est inactif...
    amicalement

• 12 Februari 2007 - 21:36

Bart:

ik begrijp dat er een uitzending komt op ROB over jullie project. melden jullie de uitzendtijd hier op de weblog aub?

• 12 Februari 2007 - 21:44

Emmi:

Dag Bart

Mijn mama is 1 van de begeleidster die mee is met de groep.

Ik weet dat de afleveringen normaal gezien in mei zouden uitgezonden worden. Maar verder is het voor mij ook nog een vraagteken.

Als je je e-mail adres achterlaat, dan kunnen we je op de hoogte houden over de datums van de uitzendingen.

Groetjes
    Emmi

• 13 Februari 2007 - 19:41

Rachid:

merci pour votre repense je souhaite le bien pour toi est pour tous les goupes de bouworde es soyer le bien venis .vous etes a quel groupes de adar waman nice pas si veux accepté d'envoyer une foto de toi car je te rappelle pas de quel groupes ?alstublieft
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx