De boog hoeft niet altijd gespannen te staan ... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu De boog hoeft niet altijd gespannen te staan ... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu

De boog hoeft niet altijd gespannen te staan ...

Door: Webmaster

13 Februari 2007 | Marokko, Rabat

Gisteren en vanmorgen zijn we er nog eens goed ingevlogen ... We hebben de laatste hand gelegd aan onze kunstwerken en de directeur heeft de pacha een plezier gedaan met de landkaart van Marokko. Jessica is gisterenochtend met mevr. Spaepen en Hlimou naar het ziekenhuis geweest, om haar voet te laten nakijken. De foto's tonen geen ernstige verwondingen; rusten is de boodschap!
De laatste dagen is het hier echt bloedheet en deze namiddag heeft ons gezeur en geklaag vruchten afgeworpen: we mochten gaan zwemmen! En toen waren we weer gelukkig ... (de beelden spreken voor zich).
In Tiout hebben we een coöperative bezocht waar vrouwen argania-olie maken en wij zijn toch zo blij dat wij in België geboren zijn. Lincy, Talissa en Caroline hielden een ezelkoers en nu hebben ze alledrie blauwe billen... Hiervan zijn er spijtig genoeg geen foto's, want het was al donker, maar de ROB-jongens hebben alles gefilmd. We komen nog één keertje terug met een bericht na onze tocht naar Afensou, want het plaatsen neemt echt uren in beslag met de trage pc's hier ...
Lieve groetjes.

• 14 Februari 2007 - 10:48

Rachid:

un autre jour plains de joie est de ruesite pour tous le monde .le soleil qui donne l'energé pour entandre la voix du jens qui son attaché au vie.une vie que ne souhaitant d'etre bien pas commes hier plus claire .en attendant rien seuf la sourir qui part de ne coeur son aucun lumite .quoi que se sois la voix la sourir est les sentiment peuve traversé les continent????

• 14 Februari 2007 - 12:19

Lydia Berrevoets:

Jullie leveren prachtwerk in het mooie Marokko. Dat blijkt uit de vele foto's. Geniet nog van het land, de kindjes, je Marokkaanse familie en natuurlijk ook van elkaar.
    Brengen jullie de zon mee naar het regenachtige België?

Groetjes,

Lydia Berrevoets

• 14 Februari 2007 - 16:21

Jantje:

En wanneer worde deze mooie beelden dan wel uitgezonde op den ROB?

• 14 Februari 2007 - 19:34

(bk)linda:

ik hoop dat er iemand is die de beelden op ROB opneemt want ik kan dat hier in Tienen niet bekijken !!! en ik heb nu al zo genoten van jullie website dat ik den televies niet wil missen.
    vele groetjes
    Linda

• 14 Februari 2007 - 19:57

Pieter:

sorry maar we waren naar kim aant zien tennis
    je weet hoe het hier dan aan toe gaat xxxxxx en nog veel leute pieter

• 14 Februari 2007 - 21:43

Tant Germaine:

Hoi Eline,het is weeral bijna voorbij,ik hoop dat je ervan genoten hebt en als ge naar huis komt breng dan wat zon mee want hier is het rotweer.Geniet nog van de laatste dagen en tot ziens.Doei

• 20 Februari 2007 - 12:06

Rachid:

alles goed pieter;)
    je souhaite que tous va bien cher toi en attendant votre arrivé toi es le groupes
    soyer les bien venis
    you are welcome in marocco you are welcome in your second home