Life is good, but not for everyone... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu Life is good, but not for everyone... - Reisverslag uit Rabat, Marokko van huiszwaluw - WaarBenJij.nu

Life is good, but not for everyone...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

08 Februari 2007 | Marokko, Rabat

... dat is de slogan van Hlimou, onze huisvader, en ondertussen ook die van ons.
Vandaag hebben we onze muur verder afgewerkt, maar we hebben nog een heel belangrijke opdracht gekregen van de pacha himself; de vlag en de landkaart van Marokko moet nog op één of andere muur. Dus directeur Benny, breng uw passerke en meetlat maar mee, want deze taak hebben we voor u gereserveerd.
Talissa en Annelies hadden even genoeg van het verven; zij hebben maskers geknutseld met de kindjes.
Wij worden hier echt veel te dik: 5 keer per dag worden we volgestoempt met allerlei lekkers (volgens sommigen toch). Zo kregen we vandaag als ontbijt stokbrood met confituur en la-vache-qui-rit en thee(wij willen choco!!!!), als 11-uurtje Marokkaanse Aiki-noedels en thee, 's middags een tajine met vis en thee, om 5 uur pannenkoeken, boterhammen en thee en straks .... en thee.
Na het werk zijn we naar de hammam geweest .... zaaaalig!!! Eerst werden we ingesmeerd met zwarte zeep, dan werden we door 2 schrobmadammen onder handen genomen. Vervolgens werden onze haren gewassen, dan kregen we een klodder modder in ons gezicht en mochten we onze voeten raspen. Tussendoor kregen we emmers water over ons. Resultaat: we hebben nu allemaal een zacht babyhuidje en we voelen ons als herboren. (deze foto's zijn spijtig genoeg gecensureerd)
LIFE IS GOOD!
Deze avond gaan we een plaatselijk wijntje proeven in Benny zijn hotel...

See you soon in the next episode of this soap!

  • 08 Februari 2007 - 19:54

    Eline & Talissa:

    Wij werken wel eh maar die foto's worden altijd juist getrokken als we zitten :-D

    Dikke zoen en veel kusjes xxxxxxxxxxxx

  • 08 Februari 2007 - 20:23

    Davy:

    Daar twijfele we nie aan!

    :-)

  • 08 Februari 2007 - 20:31

    Odra:

    Ik wil graag iemand er aan herinneren dat hij met mij naar Marokko zou gaan. Er is daar alleen maar plezier en ik heb nog veel in te halen.
    Daaaaaag

  • 08 Februari 2007 - 21:49

    Carla:

    zo te zien Eline,kunt gij goed met dat marokkaans madammeke converseren,hihi
    moeke

  • 08 Februari 2007 - 22:52

    Tine:

    Hey Baloenfriend en schannelies!!
    Al een paar keer geprobeerd op msn om een conversatie aan te gaan me eline ma lukt ni goe :) Net de link naar hier gezien .. Tis daar precies dik in orde.. :)
    Amuseer ulle ng en tot binnekort xxx

  • 09 Februari 2007 - 08:24

    Brigitte:

    Beste Diestse zwaluwen

    Dat jullie Marokkaans avontuur een geslaagde ervaring wordt, is nu al duidelijk! Een totaalervaring, zo lijkt mij ... Het is niet alleen 'geven' maar blijkbaar ook veel 'terugkrijgen'en dat maakt het waarschijnlijk zo leuk en boeiend.
    Voor herhaling vatbaar, nietwaar Caroline en Ria??
    Ik wens jullie nog veel plezier en voldoening vanuit het koude Diest (we hebben eens wat sneeuw gezien!).
    Hartelijke groeten

    Brigitte

  • 09 Februari 2007 - 15:08

    Bommi En Pip:

    wij komen de volgende keer ook mee, je weet dat ik goed kan knutselen(pip)en eten ook, als we mogen tenminste....werk hard en maak nog maar veel plezier.Dikke njoefnjoef van ons

  • 09 Februari 2007 - 15:19

    Bruno:

    Fien, oma en opa hebben giesteren gebelt ze wensen jou een gelukkige verjaardag op zondag. Ook ma en pa en van mij Danielle Vincent en Nick natuurlijk, hartelijk gefeliciflapstaart.

  • 09 Februari 2007 - 15:56

    Dirk:

    Onze Staf (hond)is niet te houden als ik nog maar op jullie site kom. Hij springt op de toetsen van je welste. Amaai ons madam zonder kleren (klederen), dat ze doet ze alleen bij ons in het donker. Jullie hebben veel plezier precies, raakt dat werk wel af? De 14 dagen zijn bijna om nog een weekje en dan terug STUDEREN i.p.v. SPELEN en THEE drinken.
    Ik heb nog niet veel foto's gezien van de omgeving, stadje en alleen slurpende jeugd aan de pijp ?????
    Alle genoeg, geniet van de laatste dagen want die gaan snel.
    Dirk

  • 09 Februari 2007 - 16:50

    Talissa:

    vandaag hebbe we tijdens de siesta lekker gebruind. hmmm
    jaloers? sebiet nog is een theeke drinke se , tis al zolang gelede..

    groetjes
    en bommi en pipa, kom maar af

  • 09 Februari 2007 - 17:20

    Fientje:

    Nog 2 dagen en ik verjaar !!!

    ik mis mijn yannick !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(


  • 09 Februari 2007 - 17:30

    Dirk:

    Man O,Man O,Man wat een miserie, wat een miserie, bij gebrek aan bakboter, neem ik cholesterol verlagende boter. Doe dat nooit, nooit of nooit. Je valt zo af van de miserie. Dat bakt niet, dat bruist een beetje, dat spettert buiten de pan i.p.v in de pan, Miserie. Jong, jong, toch nog zeven dagen.

  • 09 Februari 2007 - 18:11

    Yannick:

    Fientje, vergeet uwe verjaardag niet te vieren in Agadir he! Ik zal ter hier wel ene drinken op uw gezondheid:)
    Ik mis u!

  • 09 Februari 2007 - 19:13

    Mama Talissa:

    Ik ben echt wel jaloers op jullie! Zo lekker kunnen zonnen, ik kom volgende keer ook mee!Morgen naar Agadir! Maak er een leuke 2daagse van en spijtig dat ik dan niks van jullie zal horen. Dus Fien nen hele gelukkige verjaardag van ons allemaal- zeker van Yannick! en kom maar vlug terug want ik heb nu niemand om mij de pachka helpen op te eten!
    Groetjes en dikke kussen van ons allemaal. xxxxxx

  • 11 Februari 2007 - 14:24

    Danielle:

    Yhoow fiennie, een fijne verjaardag daar in marokko. En meisjes vergeet niet voor haar te zingen hè!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Rabat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2007

En de zwaluwen keerden weer ...

15 Februari 2007

Vrijdag, couscousdag

14 Februari 2007

Zonder woorden ...

13 Februari 2007

De boog hoeft niet altijd gespannen te staan ...

11 Februari 2007

Amandelbloesems, kamelen en Fien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 34254

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: