spaghetti voor Marokko - Reisverslag uit Diest, België van huiszwaluw - WaarBenJij.nu spaghetti voor Marokko - Reisverslag uit Diest, België van huiszwaluw - WaarBenJij.nu

spaghetti voor Marokko

Door: Webmaster

20 Januari 2007 | België, Diest

Hallo!

Wij zijn Lincy, Eline, Fien, Talissa, Jessica, Annelies en Carmen, zeven laatstejaars uit de studierichting Sociale en Technische Wetenschappen van het K.T.A.2 - Diest. Wij hebben ons geëngageerd voor een project rond kansarmoede.
In samenwerking met de vzw Bouworde, een door de Vlaamse Gemeenschap erkende jeugdorganisatie, gaan we tijdens de periode van 3 tot en met 17 februari 2007 naar Marokko om ons in te zetten voor de kinderen van het blindentehuis en het weeshuis van Taroudant.
Naast het zorgen voor animatie en onderricht, gaan we er de leslokalen en de slaapkamertjes een grondige opknapbeurt geven.
Om ons project te sponsoren, verkochten we zelfgemaakte wenskaarten en organiseerden we een spaghettiavond (zie foto's in bijlage). Dankzij de bereidwillige hulp van een aantal leerkrachten, ouders en medeleerlingen werd deze avond een groot succes. Hartelijk dank!
Indien jullie op de hoogte willen blijven van onze avontuurlijke stage, noteer dan je e-mailadres in de mailinglist.
Veel lees- en kijkplezier!

• 21 Januari 2007 - 11:33

Guy Beckx:

Ik kan getuigen dat de inspanningen van leraren en leerlingen gezorgd hebben voor een sfeervolle en smakelijke spaghetti-avond. Jullie Marokko-avontuur vind ik echt schitterend en ik kijk dan ook met veel belangstelling uit naar jullie exploten en ervaringen. Mijn waardering krijgen jullie alvast nu al! Maak er iets moois van en 'be different'.

• 22 Januari 2007 - 16:50

Annemie Wollants:

Go for it, meisjes ! En geniet ondertussen ook wat van het prachtige land en het klimaat !

• 29 Januari 2007 - 14:49

4stw:

Wij wensen jullie veel succes in Marokko.Wij denken aan jullie en gaat het niet altijd zoals het moet....leerlingen van het KTA2 Diest geven nooit op.
    Ines,Kelly,Sarah,Stephan,Caroline,Shana en Femke.

• 31 Januari 2007 - 09:35

5stw:

Maak er een toffe ervaring van.Wij denken aan jullie ....en dromen al een beetje dat wij volgend jaar jullie werk daar kunnen en mogen verder zetten....(toch een deel van de klas.)..SUC6 en tot binnenkort!!!!
    Eva,Ian,Sharon,Hannelore, Kirsten,Cindy,Sofie,Jurgen, Jannick,Willem,Akça.

• 31 Januari 2007 - 09:41

Mevr.Peeters Nicole:

Geniet van deze reis....jullie moeten nu eens niet met mes en vork eten =D ...geen servet gebruiken ....maar alles ligt wel terug klaar bij jullie terugkeer!!Groetjes !!!

• 31 Januari 2007 - 13:11

M. Hombroukx:

Veel mooie intense momenten toegewenst!
    Succes!

• 31 Januari 2007 - 19:17

Mariette Mollu:

Een zeer goede stage en een project dat zeer ruim kan uitgewerkt worden, zodat jullie er veel levenservaring uit opdoen.
    Het zal de moeite zijn. GO!

• 31 Januari 2007 - 19:18

Ria Truyers:

RECEPT voor een toffe stage in Marokko.

Neem voor je dagelijkse soep:
    een grote portie goedheid,
    doe er flink wat geduld in,
    geduld met jezelf,
    geduld met anderen.
    Vergeet dat tikkeltje humor niet,
    om de tegenvallers te verteren.
    Meng er een behoorlijke dosis werklust in en giet over alles een gulle lach
    en je bent zeker van elke toffe stagedag!!!

Succes!

• 01 Februari 2007 - 17:13

Elien 5bk:

Heeyheey,
    Doe da goed ginder en geniet er van. ('k ben echt jaloers!) en Talissa , ik ga u misse !!!

• 03 Februari 2007 - 20:27

Sharon Willems 5stw:

hoi, ik wil jullie nog eens persoonlijk een toffe stage toewensen!! en als er dan toch eens iets moest zijn dat niet helemaal verloopt zoals jullie wilden denk er dan aan dat jullie er iets moois moeten van maken. niet alles zal daarom prima verlopen maar het belangrijkste is dat je er een toffe tijd van maakt!! ik hoop dat toch alles goed verloopt!! amuseer jullie en tot ziens op school groetjes Willems sharon